The Selection Book Tag

Trochę mnie tutaj nie było, za co serdecznie Was przepraszam, ale to był dość zabiegany czas w moim życiu, bo wiecie kończą się wakacje, a do tego wyjazd nad morze - gdzie praktycznie ciągle padało, chyba zacznę sądzić, że jestem jakaś pechowa. Ale już wracam i dziś przychodzę do Was z The Selection Book Tag, mam nadzieję, że spodoba się Wam on tak samo jak mnie albo jeszcze bardziej!
O co chodzi w tym tagu? Już wyjaśniam. Wybieramy 10 książek, w celu stworzenia własnych eliminacji. Otwieramy je na przypadkowych stronach i szukamy wzrokiem imion bohaterów, miejsc lub innych rzeczy potrzebnych do spełnienia kategorii.
Sądzę, że to cudowny tag dla miłośników serii "Rywalki", do których oczywiście należę. Szczerze pokochałam ten cykl i z jednej strony cieszę się, iż nie zakończyłam jeszcze z nim przygody - gdyż nie przeczytałam jeszcze "Korony" - z drugiej jednak chciałabym wiedzieć jak wszystko się potoczy. Mimo wszystko jednak wolałabym, aby seria o nieziemskich okładkach została jedynie trylogią. Wtedy byłoby idealnie.
Nie przeciągając już przejdę może do wykonywania Tagu. 


Jakie książki wybrałam? Pewnie większość z nich nikogo nie zdziwi :)

A teraz przejdźmy do pytań ;) Książki będę brała po kolei tak jak wypisałam ;) A więc miłej zabawy w czytaniu!

1. Miejsce, w którym odbędą się eliminacje

Pierwsze słowo jakie rzuciło mi się w oczy to "niebo". Zastanawiałam się czy mogę określić to jako miejsce, w którym odbędą się eliminacje, ale w sumie dlaczego by nie? Mogą to być dość wyimaginowane rozgrywki!

2. Król i Królowa

Królem zostaje... Holder. Hmm... Czy mi to pasuje? Nie bardzo, bo królową nie może okazać się jego wybranka, więc nie! Nie zgadzam się z tym, aby to właśnie on był królem, chyba że jego żoną jest ktoś inny niż wylosowana przeze mnie kim jest... Camryn. I teraz nie wiem co mam zrobić. Bo kocham Sky i Camryn bardzo mocno, ale chyba nie jestem w stanie rozdzielić tych bohaterów od ich miłości, które zostały im przypisane w książkach. Nie można zrobić tak, że eliminacje odbędą się bez Króla i Królowej? :/

3. Pokojówką zostanie...

Olivia, hmm... Bardzo lubiłam Liv, ale czy sprawdzi się ona jako pokojówka? Nie wątpię w to, że mogłaby rozładowywać napięcie swoim humorem, ale czy nie jest na to wszystko za młoda? Chociaż tak patrząc na to inaczej lepiej ona niż jej jeszcze młodsza siostra. No więc oficjalnie Olivia jest pokojówką!

4. Gwardzistą będzie...

Will, tak bardzo chciałam żeby to był ktoś inny, ale patrząc na to wszystko z innego punktu widzenia to może on będzie lepszym kandydatem? Umie się bić i wykorzystywać swoje umiejętności, do tego byłoby na co popatrzeć przechodząc korytarzem. W sumie... Will nie jest takim najgorszym pomysłem :D

5. Biuletyn poprowadzi...

Allie, i choć wolałam jej styl przed jej zmianą to cieszę, że to ona będzie mogła to wszystko prowadzić. Na pewno nie okaże się to niczym sztywnym lecz pełnym humoru i szczerych rozmów, nie zawsze wymuszonych.

6. Księciem szukającym swojej księżniczki będzie...

Chciałabym, aby to był Gale... Proszę niech otworzę na stronie na której pierwsze imię jakie zobaczę to będzie właśnie to. Ja naprawdę nie proszę o nic więcej tylko niech to będzie...  Cato. Kim jest Cato?! Nie mam zielonego pojęcia kim jest ten człowiek i jakim prawem zniszczył mi moje marzenia o Gale'u?! Jak on w ogóle śmiał wejść pomiędzy mnie i jego, chyba pójdę płakać.
A więc tak na poważnie to przeczytałam kilka dalszych słów i wywnioskowałam, że był to jeden z uczestników Igrzysk śmierci pochodzący z Jedynki. Nie jestem zadowolona, że to on zajął to miejsce no ale hmm.. widocznie tak miało być. Szkoda tylko, że on... No właśnie kto czytał książkę ten wie, że on... A więc może jest jeszcze szansa!

7. Eliminacje wygra

Eliminacje wygrywa Neva! Oklaski dla mniej! Chociaż... chociaż nie wiem czy są po co, bo przecież zasłużyła na kogoś lepszego niż tylko ten bezduszny człowiek jakim jest Cato... Nie, wiecie co? Nie bijemy braw trzeba jej współczuć.

8. Główną rywalką o zwycięstwo będzie...  

Vee, cieszę się, że to właśnie ona została przeze mnie wylosowana, chociaż jednak skłoniłabym się do tego, aby to ona wygrała eliminację, bo Scott jest mój i każdy powinien o tym wiedzieć!

9. Wesele nowej parze zorganizuje...

Elyas, hmm liczyłam bardziej na Emely, chociaż ten bohater hmm... Jestem zdecydowanie za! Sądzę, że byłoby to idealne przyjęcie weselne, szkoda tylko, że się nie odbędzie.

10. Gośćmi pałacu zostaną... Czyli kogo nominuję....


Nominuję:





http://filipwlabiryncieksiazek.blogspot.com/ 

Mam nadzieję, że Tag Wam się spodobał i nie zanudziłam Was nim na śmierć, bo to wcale nie był mój plan. Ja naprawdę chciałam dobrze!
Dajcie znać jak mijają Wam wakacje i czy dajecie radę ze świadomością, że niedługo szkoła. Ja umieram, bo wiem, że nie będą mogła czytać tyle ile w wakacje i na samą myśl zaczyna mnie boleć serduszko. Trzymajcie się!


Komentarze

Za wygląd bloga dziękuję:

Copyright © Time of book