25 Książkowych Faktów O Mnie

Bardzo dziękuję Wam za ten rok spędzony wspólnie. Przez ten czas wiele się wydarzyło na blogu - zaczynając od kilkakrotnych zmian w wyglądzie bloga jak i w różnych gadżetach. Cieszę się z osiągnięć "Time of Book". Ale nic nie udałoby się bez Was dlatego jeszcze raz serdecznie Wam za to wszystko dziękuję <3
Dziś przychodzę do Was z trochę innym postem, bo jest to 25 książkowych faktów o mnie. Sądzę, że to fajny sposób na to, abyście mnie trochę poznali. Bardzo chętnie poznam wasze nawyki książkowe, więc jeśli macie ochotę się nimi ze mną podzielić to będzie mi miło ;)
Mam również nadzieję, że w niedalekim czasie uda mi się zrobić dla Was jakiś konkurs :) W ramach podziękowania za to, że ze mną jesteście <3

 

1. Nałogowo czytam od jakiejś 1/2 klasy gimnazjum, więc byłoby to już około 4/5 lat.
2. Moja przygoda z czytaniem rozpoczęła się od książki "Kocham cię prawie, aż po śmierć" autorstwa Tate Hallaway.
3. Nigdy nie zginam rogów kartkom książek. NIGDY.
4. Staram się nie łamać książką grzbietów, ale nie płaczę, kiedy jednak to się stanie.
5. Wolę kupować książki niż je wypożyczać. Uwielbiam po prostu tę świadomość, że są one tylko moje.
6. Przeważnie używam zakładek, ale zdarza mi się zaznaczyć koniec czytania pierwszym lepszym przedmiotem. np." chusteczkami. 

7. Zaznaczam cytaty w książkach, co możecie zobaczyć praktycznie na każdym zdjęciu.
8. Zazwyczaj przerywam czytanie w momencie skończenia rozdziału - bądź książki - ale zdarza mi się zamknąć książkę byle gdzie.
9. Mogę czytać w każdym miejscu, ale najlepiej czuję się w swoim pokoju.
10. Moja biblioteczka liczy około 100 książek. Na początku stycznia planuję nagrać filmik na YT, który będzie pokazywał moje książki - Bookshelftour.
11. Moją ulubioną autorką jest Colleen Hoover, o czym wszyscy już doskonale wiedzą.
12. Ulubiona książka - "Hopeless" - nic dodać, nic ująć. 
13. Staram się nie pożyczać książek, gdyż obawiam się, iż do mnie nie wrócą lub wrócą zniszczone. Jednak mam kilka zaufanych osób, które mogą czytać moje cudeńka. 
14. Mam fazę na punkcie czystości książek
15. Mogę pić przy czytaniu książki, ale nie mogłabym przy niej jeść.
16. Przeważnie, kiedy czytam książkę z trójkątem miłosnym wolę tego drugiego bohatera.
17. Zazwyczaj kupuję książki na stronach internetowych.
18. Wolę czytać książki w papierowej wersji, aczkolwiek coraz bardziej przekonuję się co do e-booków. 
19. Uwielbiam robić zdjęcia książką - chociaż nie zawsze dobrze mi to wychodzi, ciągle się staram.







20. Nie ważne o jakiej tematyce, czy nawet jak beznadziejna miałaby być książka Colleen Hoover ja i tak ją przeczytam.
21. Chciałabym przeczytać książkę w języku angielskim, ale boję się, że nic z niej nie zrozumiem.
22. Bardzo często płaczę podczas czytania  - czasami ze śmiechu.
23. Czytam przeważnie fantasy, obyczajówki, książki przygodowe oraz klasyki.
24. Nigdy nie przekonam się co do czytania kryminałów.
25. Nie przeczytałam żadnej części "Harrego Pottera", ale mam w planach to KIEDYŚ zrobić. Lecz najpierw muszę je jeszcze kupić, a z tym może być ciężko.



I to byłoby na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że się Wam podobał i poznaliście mnie trochę bardziej niż znaliście wcześniej. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania zadawajcie je pod tym postem, a ja na każde postaram się odpowiedzieć w jak najkrótszym czasie. Czekam na wasze komentarze! I jeszcze raz dziękuję za ten czas spędzony razem! Oby tak dalej <3 



Komentarze

Za wygląd bloga dziękuję:

Copyright © Time of book