Happysad Book Tag


1. "Made in China"~ Książka, która nie jest dla każdego

Mogłabym wymienić tutaj wiele książek z tej serii literatury erotycznej, poczynając na "Pięćdziesięciu twarzach Greya" czy "Dotyku Crossa", bo z góry wiadome jest, że nie każdy czytelnik jest po prostu w stanie przebrnąć przez taką lekturę, bo może mieć na przykład słabszą psychikę od innych i po prostu nie przepada za takiego rodzaju książkami. To zrozumiałe, ja sama mam wątpliwości co do tego czy powinnam czytać wyżej wymienione pozycję, no ale cóż w życiu trzeba ryzykować.




2. "Mów mi dobrze" ~ Przesłodzona książka
Kiedy tylko przeczytałam "Przesłodzona książka" nie musiałam długo czekać na pomysł, który pojawił się w mojej głowie.
"Maybe someday" mimo, iż urocza pod względem historii i wydarzeń w niej zawartych to w pewnych momentach tak słodka i przez to wręcz nierealna, że porzuciłam wszelkiego rodzaju nadzieję na zaakceptowanie zakończenia przeżyć Sydney i Ridge.






3. "Nie ma nieba" ~ Książka, która wzbudza kontrowersje

Książką, a może raczej serią, która moim zdaniem wzbudza kontrowersje jest "After". Bo zarówno ma ona swoich fanów, którzy są z tą historią już od bardzo dawna, bo od początków na wattpadzie, ale są również osoby, które nie przepadają za słowami zawartymi pomiędzy okładkami. Do tych ludzi należę ja. Zaprzestałam czytanie serii na drugiej części, gdyż nie mogłam przemóc się, aby dokończyć historię Tessy i Hardina, ale nie zaprzeczam, że nigdy tego nie zrobię. Po przeczytaniu kawałka ich życia poczułam się zniszczona emocjonalnie jak i umysłowo, dlatego zaprzestałam kontynuowania jej.

4. "Pętla" ~ Książka, którą musisz mieć
Naprawdę miałabym wybrać tylko jedną? Przecież mam taki zeszyt, w którym z każdym tygodniem zapisuję coraz to nowe tytuły, które chciałabym mieć na swojej półce najlepiej teraz. No ale okej powiem o książce, którą chciałabym mieć już natychmiast, bo po prostu nie mogę się jej doczekać i mówię tu o drugiej części "Na krawędzi nigdy" czyli "Na krawędzi zawsze". Początek historii tak mnie zaintrygował, że po prostu postanowiłam, iż muszę jak najszybciej dowiedzieć się co będzie dalej z Cam i Andrew. Wyczekujcie recenzji, bo warto! 



5. "Taką wodą być" ~ Bohater, którego kochasz

Jest ich wielu, i prawdopodobnie mogłabym wymieć przynajmniej jednego bohaterka z każdej książki, którą czytałam, ale ograniczę się tylko do jednego, który jest w moim sercu aktualnie i wątpię w to, iż szybko je opuści, a mowa tu o Andrew z "Na krawędzi nigdy".
Jest to chłopak, którego chciałabym spotkać w prawdziwym życiu i po prostu zamienić z nim kilka słów, to by mi wystarczyło.





6. "To miejsce na mapie" ~ Książka polskiego autora

Nie wiem czy powinnam się wstydzić, bo tak myślę nad tym i dochodzę do wniosku, że chyba nie przeczytałam ani jednej książki, która wyszła spod polskiej ręki. Nie wiem czy powinnam czuć się z tym źle, ale trochę mi głupio. Chyba powinnam to zmienić.
Aczkolwiek jest też opcja, że po prostu nie pamiętam takiego zdarzenia, co jest w sumie bardzo możliwe. Bo mówię tutaj o książkach nie z listy lektur. 



7. "Bakteryja" ~ Książka o chorobie

Mogłabym tutaj odnieść się do tej popularnej książki John'a Greena, ale wolę tego nie robić, bo nie chcę ponownie przypominać sobie tego jakie były moje odczucia co do tej książki. Więc dopasowałam tutaj opowieść o małym Oskarze, który mierzy się z nieuleczalną chorobą. Jest to książką, którą moim zdaniem powinien przeczytać każdy, gdyż zmienia ona pogląd na świat i pozwala zapomnieć o sobie w tej krótkiej przygodzie z "Oskarem i panią Różą".




8. "Nostress" ~ Książka na odstresowanie

Książka niezobowiązująca swoją treścią, lekka i przyjemna w przekazie, a zarazem interesująca pod względem biegu wydarzeń, tak zgadliście mowa tu o historii małej Becky z "Dwóch serc". 








9. "Słońce" ~ Paring, który ci się nie podoba

 Pewnie zaraz zostanę zlinczowana przez wiele osób, ale muszę przyznać się, że taką parą jest Katniss i Peeta z "Igrzysk śmierci". Nic nie poradzę na to, że po prostu od pierwszych słów na pierwszej stronie byłam zachwycona Gale'm i oglądając film nadal za nim szalałam. Wydawał mi się lepszym partnerem dla głównej bohaterki. Nawet czytając historię po raz kolejny wiem, że nie zmienię zdania i chłopak będzie w moim sercu.




10. "30 raz" ~ Książkę, którą możesz czytać ciągle

Nie byłabym sobą gdybym nie napisała w tym poście przynajmniej raz o twórczości Colleen Hoover, dlatego już to robię. Wszystkie książki tej autorki mogę czytać w kółko bez żadnego problemu, ona po prostu pisze w tak magiczny sposób, że myślę, iż daję w tym wszystkim więcej niż cząstkę siebie.
"Losing Hope", "Hopeless", "Ugly love"





11. "Piękna" ~ Bohaterka o nietypowej urodzie

Nic nie przychodzi mi do głowy, może to dlatego, że nie było takiej postaci? Albo zwyczajnie moja pamięć szfankuje i przypomni się coś w momencie, w którym dodam ten post na bloga, ahhh jak ja kocham te uczucie.








12. "Czysty jak łza" ~ Książka, która jest idealna pod każdym względem

Znowu powrócę do twórczości mojej ulubionej autorki - Colleen Hoover - bo uważam, że wszystko co wszyło spod jej ręki jest idealne. 









13. "Zanim pójdę" ~ Książka tak popularna, że chyba czytali ją wszyscy

Mogłabym zastanawiać się i wymyślać różne tytuły, ale przystanę przy "Igrzyskach śmierci", które są tak popularne i ludzie tak zachwycali się tą serią, że poczułam takie parcie na tą książkę, że musiałam zobaczyć co ich tak zachwyca w tej historii. 







14. "Jeszcze jeszcze" ~ Książka, której chciałbyś przeczytać kontynuacje

Nie ma co się długo zastanawiać nad odpowiedzią, kiedy jest jasna  - "Neva" - to właśnie po przeczytaniu tej książki czułam niedosyt i chęć wyjaśnienia dalszych losów głównej bohaterki, ale niestety marzenia nie zawsze się spełniają, dlatego sama muszę napisać kolejne wydarzenia życia dziewczyny. 






15. "Psychologa!" ~ Książka po której przydałaby się wizyta u psychologa

"Szaleństwo" i to nie dlatego, że akcja praktycznie przez cały czas toczy się w szpitalu psychiatrycznym, ale dlatego, że czasami nadal mam problem z tym aby zasnąć w nocy, bo mimo tego iż książka nie była jakaś bardzo przerażająca to uwierzyłam w to co było w niej zawarte. Poddałam się tej magii i wcale tego nie żałuję, ale chyba powinnam odwiedzić psychologa z różnych względów ;) 




16. "Wszystko jedno" ~ Książka co do której się pomyliłeś

Jednak muszę powrócić do tej książki. Mowa tutaj o "Gwiazd naszych wina" do których byłam pozytywnie nastawiona i miałam duże oczekiwania. Po przeczytaniu i obejrzeniu wielu recenzji tej książki byłam wręcz zachwycona tym jak świetna może się okazać wręcz tego pragnęłam, ale w momencie kiedy ją przeczytałam wcale taka nie była. Nie znalazłam tam nic co chciałam tam znaleźć, może dlatego nadal nie jestem przekonana do John'a Green'a. 


Jestem tak wkurzona tym wszystkim, bo blogger chyba przestał mnie lubić, nagle kiedy post był już gotowy usunął mi go, a ja nie wiedziałam co się dzieje, z tego wszystkiego musiałam wszystko pisać ponownie i myślałam, że nie wytrzymam, ale ostatecznie nie było tak źle chociaż muszę się przyznać, iż pozmieniałam praktycznie wszystko. Mimo wszystko mam nadzieję, że tag się podobał i do zobaczenia w kolejnym poście. 
Napiszcie mi co sądzicie o książkach, o których tutaj wspomniałam, a jeśli macie tylko ochotę odpowiedzcie na ten tag.
Życzę czytelniczego dnia ;)

Nominuję:




Komentarze

  1. A ja ,,Maybe Someday'' właśnie uwielbiam. Naprawdę polubiłam ta historię. Czytałaś może ,,Musimy coś zmienić''? Jeśli nie to jeszcze nie widziałaś najsłodszej książki świata. To dopiero jest cukier polany lukrową polewą! Och, nienawidzę After. Naprawdę nie wiem co podnieca tych wszystkich ludzi czytających tę książkę. Racja Hoover pisze świetne książki! Chociaż moim zdaniem ,,Ugly love'' chyba wypada tam najsłabiej. Do jedenastego punktu nic nie pasuje, bo zazwyczaj bohaterki są super szczupłe, mają brązowe włosy (czasami rude) i są piękne, chociaż jeszcze o tym nie wiedzą. Blogger mi również często robi psikusy. Pisząc post dbam by wszystko było super ładnie, klikam w podgląd, a tam wszystko nie tak jak trzeba. Niestety, użeranie się z tą domeną bywa męczące.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojacie, nawet nie wiedziałam, że istnieje Happysad Book Tag :D

    Totalnie miałam te same odczucia co Ty jeżeli o "Gwiazd naszych wina" chodzi. Myślałam, że to będzie moja książka roku, a wyszła co najwyżej przeciętnie :s
    Z kolei paring Katniss i Peeta shipuję mocno :D

    Pozdrawiam,

    Dumna ;)

    dumna-i-uprzedzona.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny TAG :D Kiedyś zasłuchiwałam się w piosenkach Happysad, teraz sobie trochę przesłuchałam moje ulubione utwory i powróciłam do nich za sprawą Twojego postu. Kilku wymienionych książek nie znałam, co do rozczarowania "Gwiazd naszych wina" całkowicie się zgadzam z Twoją opinią, ponieważ ja miałam podobnie, kiedy ją przeczytałam. Za to wspaniałości Hoover nie rozumiem i niestety nie jestem jej fanką, ani pewnie nie zostanę. Ile ludzi, tyle gustów i to jest właśnie piękne :)

    Pozdrawiam ciepło, bookworm z Książkowoholizm :>

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNY TAG!! Nominowałam Cie do LBA: http://bookmania46.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Happysad!! Dziękuję bardzo za nominację do tego tagu - dziś powinnam wstawić na bloga ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pamiętajcie, że każdy komentarz i obserwacja to motywacja do tworzenia nowych recenzji. :)

Za wygląd bloga dziękuję:

Copyright © Time of book