#2 Liebster Blog Award


Dziękuję za nominację To tylko ja :) czyli Jęcząca Marta z bloga http://bookmania46.blogspot.com/
Osobiście nie jestem zwolenniczką tych postów, aczkolwiek skoro zostałam nominowana to wypełnię swój obowiązek i odpowiem na te kilka pytań. Życzę miłej zabawy w czytaniu, jeśli macie tylko ochotę to odpowiedzcie na te pytania w komentarzu.
 
1. Co cię inspiruje na co dzień? 
Na co dzień zajmuję się szkoła, oczywiście jeśli jest rok szkolny, bo jeśli ktoś nie wie to mam 17 lat i od września będę uczęszczała do 2 klasy liceum. Codziennie słucham muzyki, jest ona moim wytchnieniem od kłopotów i zmagań przez jakie muszę przejść, to ona towarzyszy mi w momencie, kiedy piszę coś na bloga lub sama dla siebie w Wordzie. To bardzo pomaga, aczkolwiek wiem, że wielu osobom to przeszkadza, gdyż nie mogą się wtedy w pełni skupić, ale ja nawet potrafię uczyć się przy muzyce, wiec zdecydowanie jest ona moją inspiracją każdego dnia.  

2. Co natchnęło Cię do założenia bloga?
 Jak może kilka osób się orientuje jakiś czas temu prowadziłam kanał na YT, a nawet dwa, ale żadnego nie udało mi się przetrzymać dłużej niż dwa miesiące. Z każdym kolejnym nagrywaniem filmiku uświadamiałam sobie, że po prostu się do tego nie nadaję. Uciekałam wzrokiem od kamery, nie mogłam się wysłowić, ja po prostu nie potrafiłam mówić do kamery stojącej przede mną.
Uwielbiałam czytać, nadal tak jest, i nie chciałam rezygnować z możliwości dzielenia się moją pasją z innymi osobami, dlatego powstał pomysł o założeniu bloga no i tak 20 sierpnia 2015r. powstał blog "Time Of Book". 

3. Jakie są twoje ulubione cytaty?
Większość moich czytelników z pewnością zauważyło, iż moje książki zawierają w sobie wiele kolorowych karteczek. Zaznaczam nimi ulubione cytaty, czy też fragmenty. Jest ich tak dużo, że po prostu nie mogłabym wybrać kilku i ich tutaj napisać, ale żeby w jakimś stopniu jednak odpowiedzieć na to pytanie to napiszę jeden cytat, który zaznaczyłam dzisiaj.
"Wszyscy jesteśmy skazani na popełnianie błędów, ponieważ tylko w ten sposób możemy się czegoś nauczyć." ~ "Niebezpieczne Kłamstwa"
 
4. Jak myślisz: Jak będzie wyglądał twój blog za 2 lata i czy będziesz go dalej prowadziła ? 
 Trudno mi powiedzieć, na pewno przez najbliższy czas dalej będę prowadziła bloga, bo jest on moją pasją i nie zamierzam z niej rezygnować, ale za dwa lata? Będę szła na studia, nie wiadomo jak to będzie z wolnym czasem, ale na pewno będę się starała utrzymać mojego bloga przy życiu. Trzymajcie kciuki żeby mi się udało.
A do tego jak będzie wyglądał to nie mam zielonego pojęcia, czasami przychodzi mi wena i od razu chcę coś zmienić, tak jak ostatnio, jedyne co się nie zmieni to obecność postów recenzji książek, a co będzie poza nimi? Tego nie wie nikt. 

5. Jak myślisz: Jaka jest twoja największa wada jeśli chodzi o pisanie bloga?

Mogłabym ich trochę znaleźć, ale to co pierwsze przychodzi mi do głowy to, to że nadużywam zwrotu "po prostu" albo moje zdania są zbyt długie, a przez to mało czytelne. Ale wciąż nad tym pracuję! Może kiedyś uda się to poprawić. 
 
6. Masz jakieś plany na przyszłość?

Planów mam pełno, bo zaplanowałam już całe swoje życie, - no dobra może nie aż tak całe, ale większość jego czasu - wiem gdzie chcę iść na studia, na jaki kierunek, z kim chcę dzielić mieszkanie podczas uczęszczania do uniwersytetu. Nie są to jakieś dość odległe plany, bo jednak czas płynie tak szybko, szczególnie kiedy są wakacje. 
 
7. Co cię motywuje do pisania następnych postów na blogu?

Chęć poprawienia samej siebie? Może chęć podzielenia się z Wami czymś co ostatnio odkryłam? Zdecydowanie są to komentarze pod każdym z postów, które tak bardzo motywują blogujących, że nawet sobie nie wyobrażacie. Dla Was to tylko chwila napisać "Świetna recenzja" albo "Super post" lub coś zupełnie przeciwnego, ale dla nas to chęć pisania dalej albo zmiany czegoś, aby Wam lepiej się czytało tworzone przez nas rzeczy. Rosnąca liczna obserwacji również motywuje, bo uświadamiasz sobie, że musisz więcej pracy w to wkładać, pracujesz dla wielu osób, nie możesz ich zawieść. Więc proszę Was starajcie się dodawać komentarze lub obserwacje, dla Was to chwila, a dla osób takich jak ja uśmiech na twarzy i pełno energii do dalszego działania. 
 
8. Gdzie chciałabyś wyruszyć w podróż życia?

Ogólnie kiedyś planowałam zwiedzić cały świat, naprawdę mogłabym być wszędzie. Ale teraz patrząc na świat oczami dziewczyny, która trochę już tu przeszła dochodzę do wniosku, że nie ważne gdzie bym była albo gdzie miałabym być to najważniejsze jest to, aby mieć przy sobie osobę, z którą mogłoby się dzielić to szczęście wynikające ze wspólnej podróży.
 
9. Lubisz książki? Jeśli tak to jaki gatunek?

Lubię? To mało powiedziane. Jestem w nich wręcz zakochana, nie wyobrażam sobie życia bez nich. Można stwierdzić, że to podchodzi już pod uzależnienie, ale takie z którego nie trzeba wychodzić. I to bardzo zdrowe uzależnienie, tylko trzeba pamiętać o dobrym oświetleniu.
Jeśli chodzi o gatunek to czytam wszystko co wpadnie mi w rękę, aczkolwiek nie przepadam za kryminałami i horrorami, ale książka to książka czytać trzeba. 

10. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?

Moje ulubione zwierzę? Nie wiem czy mam, w sumie nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale gdybym miała duży dom z działką albo chociaż trochę większym ogródkiem to chciałabym mieć psa, najlepiej włochatego, który dotrzymywałby mi towarzystwa w momentach, w których nawet książka nie pomaga, ale niestety mieszkam w bloku. 

11. Po jaki gatunek filmowy najczęściej sięgasz? 
Zapewne melodramat, aczkolwiek ostatnio z moim starszym bratem urządziliśmy sobie maraton filmów z gatunku - komedia romantyczna - i obejrzeliśmy sporo ekranizacji, które doprowadziły mnie do takiego śmiechu, iż nie mogłam przestać. Spędziłam przy nich miło czas i serdecznie wszystkim polecam ten gatunek. Oglądam również horrory, aczkolwiek rzadko robię to sama, gdyż wolę jednak zrobić to np.: z moją przyjaciółką, ale czasem trzeba spędzić trochę czasu sam ze sobą. ;)

Jeny, naprawdę nie spodziewałam się, że tak rozpiszę się w tym poście. sądziłam, że moje wypowiedzi będą krótkie i zwięzłe, a tu proszę rozpisałam się, otworzyłam się i pokazałam Wam cząstkę siebie.
Mam nadzieję, że post Wam się podobał tak jak mi i liczę na odpowiedzi w komentarzach.
Życzę udanego wieczorku kochani! :)

Nominuję:

I oczywiście wszystkich zainteresowanych, jeśli masz bloga i chwilkę czasu to czuj się nominowany. Linki do swoich postów możecie wysyłać mi na fp Facebook albo w komentarzach lub jeśli ktoś woli na e-mailu, który jest podany w zakładce "Kontakt".

Komentarze

Za wygląd bloga dziękuję:

Copyright © Time of book