Beyonce Book Tag



W pierwszej kolejności chciałabym podziękować Wojtkowi z kanału Wojtek za nominowanie mnie do tego Tagu. Jeśli lubicie oglądać YT to serdecznie zapraszam was na ten kanał.
Zauważyłam, że ostatnio na moim blogu pojawiło się wiele tagów nie wiem czy to dobrze czy źle więc napiszcie mi w komentarzach czy powinnam ograniczyć ich ilość lub może macie jakieś propozycje postów jakie chcielibyście u mnie zobaczyć, ja bardzo chętnie rozpatrzę wasze propozycje ;)
Chciałam jeszcze tylko powiedzieć, że nie słucham wszystkich piosenek Beyonce, prawdę mówiąc większej poły nawet nigdy nie słyszałam, dlatego bardzo się cieszę, że mogę połączyć dwie rzeczy, które kocham - książki oraz muzykę -  i jednocześnie poznawać coś nowego.
Może nie przedłużając przejdę już do odpowiedzi :)

1. "Halo" ~ Książka, która Cię zainspirowała

Można powiedzieć, że taką książką jest właśnie "Kocham cię prawie, aż po śmierć", gdyż to właśnie od niej zaczęła się moja przygoda z czytaniem. To zabawne, że gdybym któregoś roku pod choinką nie znalazła takiego oto prezentu to mogłabym w tym momencie nie kolekcjonować książek, a może nawet ich nie czytać. A co dopiero mówić o prowadzeniu bloga z recenzjami książek. Jak dobrze, że Święty Mikołaj podarował mi właśnie taki upominek, jestem mu za to ogromnie wdzięczna. DZIĘKUJĘ ŚWIĘTY MIKOŁAJU!


2. "Singel ladies" ~ Książka, w której kobieca postać jest silna i niezależna


Pierwsze co nasuwa mi się na myśl to Katniss z "Igrzysk śmierci". Była to tak wykreowana postać, która nie mówiła, że czegoś się boi, zawsze dawała radę mimo tego, iż czasem było jej zdecydowanie ciężko przetrwać. Dlatego uważam, że ona idealnie pasuje do kategorii kobiet silnych i od nikogo niezależnych.





3. "Irreplaceable" ~ Książka, której żadna inna Ci nie zastąpi

Długo myślałam, co mogłabym tu dopasować,
bo szczerze powiedziawszy jest kilka takich tytułów, które z pewnością pozostanę bliskie mojemu sercu
i których żadna inna książka nie będzie w stanie zastąpić, ale decydując się na jedną to... Nigdy
nic nie zastąpi mi "Hopeless" nigdy, nawet za sto lat. Ta książka będzie i tak najlepsza!





4. "Diva" ~ Ulubiona postać, która jest najbardziej bezczelna

Nic, kompletnie nic nie przychodzi mi do głowy :/ Siedzę nad tym pytaniem kolejny dzień i zastanawiam się, ale w głowie mam pustkę. Mogłabym powiedzieć, że taką osobą jest Pepa
z "Pepa, nie świruj" - recenzja w poniedziałek -
ale czy jest ona najbardziej bezczelna albo ulubiona? Do tego nie jestem już przekonana.





5. "Upgrade U" ~ Książka, która mogłaby być lepsza

Nie będę się ponownie rozwodzić nad "Gwiazd naszych wina" dlatego stwierdziłam, że teraz powiem o "Błękitnej miłości", która moim zdaniem była tak denna, że chyba okazała się być jedną
z najgorszych książek jakie udało mi się kiedykolwiek przeczytać.
Smutno mi, że książki mogą być aż tak kiepskie, ale w tym przypadku naprawdę tak było.




6. "Crazy in love" ~ Książka na punkcie której oszaleliśmy z miłości

Zdecydowanie, książką na której punkcie ostatnio oszalałam z miłości jest "Na krawędzi nigdy",
które naprawdę skradło moje serce i nie chciało puścić przez kilka tygodniu, w sumie nadal je trzyma, ale już nie tak mocno.
Inną książką skradającą serca jest "Love, rosie" - książki, której niedługo powinna pojawić się recenzja na moim blogu - historia głównych bohaterów jest tak wciągająca, że po prostu nie mogę oderwać od niej oczu. Szczerze pokochałam Alexa i Rosie jak i innych bohaterów, ale więcej o tej książce w recenzji.


7. "Sweet dreams" ~ Książka, o której myślałeś sporo po zakończeniu

"Na krawędzi nigdy" jest odpowiednim dopasowaniem do tej kategorii, tak długo nie przeżywałam chyba żadnej książki w tym roku. Naprawdę musicie ją przeczytać, musicie myśleć
o niej tyle co ja, gdyż jest ona tego warta.








8. "Ego" ~ Książka, która jest popularna, a twoim zdaniem na to nie zasługuje

Zdecydowanie seria "After" ja naprawdę nie wiem co ludzie widzą w tych książkach. Może jako fan-fiction to było dobre, ale jako książka nie.
Ja po prostu nie rozumiem fenomenu tej książki
po prostu nie i koniec, chyba nigdy się do tego
nie przekonam. Ehhh....






I to by było w sumie na tyle. Jeszcze raz dziękuję za nominację Wojtek ;)
Dajcie znać w komentarzach czy znaliście wszystkie piosenki tej piosenkarki czy może niektóre są dla was nowością jak dla mnie. Możecie robić tag na swoich blogach, czy też kanałach i przysyłać mi do nich linki, z chęcią zobaczę co dzieje się u was na blogu ;)


Nominuję:

Komentarze

Za wygląd bloga dziękuję:

Copyright © Time of book