Podsumowanie sierpnia, a co za tym idzie całych wakacji!

Hejka! Witam Was wszystkich w poście podsumowującym ostatni czas książkowy w moim życiu. Muszę przyznać, że trochę pozycji przebrnęło przez okres wakacji, niektóre z nich zapamiętam do końca, inne zostaną po prostu przeczytane. Nie przedłużając chciałam zaprosić was na podsumowanie miesiąca czyli sierpnia!


Jeśli nie widzieliście pierwszej części tego posta to odsyłam Was do niej, gdyż tam mówię o książkach przeczytanych w lipcu! ---> KLIK

Jak już wcześniej wspomniałam przeczytałam w te wakacje sporo książek. Naprawdę nie spodziewałam się tego, że będzie ich aż tak dużo. Mogę śmiało powiedzieć, że jestem z siebie dumna!

I tę książkę przeczytałam dlatego, gdyż potrzebowałam odpoczynku od książek fantastycznych. Chciałam powrócić do błogich czasów i dlatego powróciłam do mojej ulubionej książki dzięki czemu przypomniałam sobie fabułę i mogłam napisać dla Was jej recenzję.
Kolejna książka, którą przeczytałam okazała się najlepszą przeczytaną przeze mnie książką w tym roku, bo ona była naprawdę fenomenalna.
Aktualnie jestem w trakcie czytania drugiego i już ostatniego tomu tej serii - co bardzo źle wpływa na moje samopoczucie, gdyż pragnę więcej części. Więc niedługo na blogu powinna pojawić się recenzja "Zimy koloru turkusu".
Kolejna książka była pierwszą polską książką przeze mnie przeczytaną i muszę Wam powiedzieć, że dzięki tej i jeszcze jednej polskiej książce postanowiłam dać szansę polskim autorom. Oby trzymali wszyscy ten sam fason, bo nie chcę się na nich zawieźć!
I to by było w sumie na tyle. W sierpniu zaczęłam również przygodę z "Zimą koloru turkusu", ale prawdopodobnie skończę ją na początku września, więc już niedługo. Mam nadzieję, że nie będzie bardzo odbiegała poziomem od pierwszej części z tego cyklu.
Jak możecie zobaczyć te wakacje były naprawdę przełomowe. Udało mi się przeczytać aż 12 książek. Jestem naprawdę zadowolona z tego wyniki i mam nadzieję, że w przyszłym roku osiągnę podobny wynik.
Dajcie mi znać ile książek Wam udało się przeczytać oraz czy czytaliście coś, co znaleźliście na tej lub poprzedniej liście. Zapraszam Was również do polubienia fp na Facebooku. Wszystkie linki w zakładce "KONTAKT"
Pozdrawiam <3


Komentarze

Za wygląd bloga dziękuję:

Copyright © Time of book