Hejka, dziś przychodzę do Was - wydaję mi się że - z najbardziej wyczekiwanym postem, jakim jest BOOK HAUL! Jak już kiedyś mówiłam ja nie kupuję dużo książek, przez wzgląd na to, iż sporo leży na mojej półce wciąż nieprzeczytanych. Ale przez ostatni okres udało mi się zdobyć kilka pozycji w różny sposób - muszę przyznać. Kilka dostałam, inne kupiłam, a jeszcze inne zabrałam ludziom - oczywiście żartuję, nie zabieram innym książek. 


A więc nie przedłużając może przejdźmy od razu do sedna. Ostatni post tego typu był bodajże w marcu lub na początku kwietnia i można by pomyśleć, że nazbieram pokaźną górę książek przez te kilka miesięcy, które upłynęły od tamtego czasu lecz wcale tak nie jest. Miałam w sumie sporo wydatków, a książki nie były na liście rzeczy niezbędnych, no przynajmniej nie te, które czytam z przyjemnością, bo były inne - te szkolne. 
Będę starała utrzymać kolejność chronologiczną co do kupowania książek, ale nie obiecuję, że mi się to uda w 100%.
Pierwszą książką jaką kupiłam jest  autorstwa Colleen Hoover, którą zakupiłam od razu po premierze, a może nawet i w dzień premiery, a wszystko dlatego, iż jestem totalnie zakochana w twórczości tej kobiety. Po prostu ją uwielbiam.


Kolejnymi zdobyczami okazały się książki z wypadu na Warszawskie Targi Książki, które odbyły się pod koniec maja. W planach nie miałam kupowania ani jednej książki, bo w tamtym okresie oszczędzałam pieniądze, ale kiedy weszłam na stadion i zobaczyłam te wszystkie promocje, nie mogłam się powstrzymać i kupiłam trzy pozycję.


Kiedy była kolejna okazaja na którą dostałam książkę? A no tak zakończenie roku. Może nie jest to taka typowa książka, ale ja jednak postanowiłam ją do nich zakwalifikować, gdyż planuję ją przeczytać, a nawet napisać jej recenzję. Może kilkoro z Was będzie zainteresowanych jej przeczytaniem.
  •  "Zdrowe myśli, zdrowe życie" ~ Barbara M. Dura


Następną okazją do zakupienia książki były urodziny mojej mamy i promocję na stronie internetowej księgarni Znaku, które  są naprawdę świetne, bo wyhaczyłam tam książki po niecałe 10 złotych, a były one dość niedawno wydawane, więc to naprawdę wręcz niemożliwa okazja na zdobycie popularnego tytułu w takiej cenie. Oczywiście książka Pani Steel była dla mojej mamy ;) Chociaż nie powiem, sama może kiedyś do niej zajrzę.
  • "Linia serc" ~Rainbow Rowell
  • "Idealne życie" ~ Daniele Steel


No i w ten sposób dochodzimy do przełomu lipca i całego sierpnia, gdzie udało mi się zdobyć największą ilość książek. Większość dostałam do recenzji, niektóre kupiłam lub dostałam. Kilku z nich jeszcze nie przeczytałam i prawdopodobnie trochę czasu zajmie mi dotarcie do nich, ale mam nadzieję, że będzie warto na nie czekać.
  • "Silver. Pierwsza księga snów" ~ Kerstin Gier
  • "Lato koloru wiśni" ~ Carina Bartsch
  • "Zima koloru turkusu" ~ Carina Bartsch
  • "Pechowa dziewczyna" ~ Aleksandra Mantorska
  • "Jak powietrze" ~ Agata Czykierda-Grabowska
  • "Dziewczyna z pomarańczami" ~ Jostein Gaarder
  • "Miasto niebiańskiego ognia" ~ Cassandra Clare








Jak możecie zauważyć większą część udało mi się już przeczytać, dlatego recenzje tych książek są już na blogu, ale mam również kilka tytułów, które wciąż czekają na swoją kolej, a przez rok szkolny obawiam się, że będą musiały jeszcze trochę poczekać. 
I to byłoby na tyle, jeśli Wam się podobało dajcie mi koniecznie znak w komentarzach, powiedźcie co Wam udało się ostatnio kupić i czy przeczytaliście wszystkie swoje wakacyjne zdobycze.
Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem!

Komentarze

Za wygląd bloga dziękuję:

Copyright © Time of book