Dziś przychodzę do Was z krótkim postem, w którym chcę ogłosić dla was konkurs, a raczej rozdanie, w którym możecie zgarnąć egzemplarz niedawno recenzowanej przeze mnie książki jaką jest "Jak powietrze". Historia tak zawładnęła moim życiem, iż postanowiłam dać Wam szanse poznania jej. Więc jeśli jesteście zainteresowani wzięciem udziału to serdecznie Was zapraszam!.

Co trzeba zrobić, aby wygrać "Jak powietrze"?
  • Musisz obserwować mojego bloga
  • Musisz polubić mój fp na facebooku - link
  • Skomentować ten post
  • Czekać na wyniki
Rozdanie trwa od dzisiaj, czyli 07.09.2016r. do 21.09.2016r. Wyniki ogłoszę kilka dni po zakończeniu konkursu. Zwycięzce ogłoszę na Facebooku, więc bądźcie czujni! ;) Osoba, która wygra "Jak powietrze" ma 3 dni, aby wysłać mi swój adres na e-mailu, instagramie lub facebooku.Wszystkie niezbędne informacje i linki znajdziecie w zakładce "KONTAKT".
Konkurs odbędzie się tylko wtedy, gdy zgłoszeń będzie przynajmniej 15.
Życzę powodzenia i miłego dnia!

Wzór zgłoszenia:

BIORĘ UDZIAŁ!
Obserwuję bloga jako: nazwa pod jaką obserwujesz bloga
Polubiłam stronę na Facebooku.

Komentarze

Za wygląd bloga dziękuję:

Copyright © Time of book