Plany czytelnicze na resztę wakacji 2018!


Cześć! Dziś przychodzę do Was z zupełni innym postem niż recenzję, których w ostatnim czasie pojawiało się bardzo dużo na moim blogu. Postanowiłam trochę to zmienić i wprowadzić delikatne zmiany, aby na blogu znowu zaczęły pojawiać się inne posty tj. właśnie moje plany czytelnicze na wakacje. Może kiedyś wprowadzę TBR miesięczne, aczkolwiek będę musiała to przemyśleć jeszcze bo jeśli śledzicie mnie to pewnie wiecie, że w tym roku zaczynam studia, dlatego od października znowu może być trochę ciszej na blogu. Postaram się, aby jednak tak nie było. Myślę również o powrocie na yt! Nie będę tam nagrywała recenzji książek, ale właśnie może coś w stylu planów czytelniczych, tego co przeczytałam jak i pokazywania mojej biblioteczki. Dajcie znać czy będziecie zainteresowani takimi filmami! Jeśli nie wiedzieliście, że mam kanał, na którym było już kilka filmów to odsyłam was do niego ;) Może znajdziecie coś, co przypadnie Wam do gustu ^^ 


Dwa lata temu wpadłam na pomysł ze stworzeniem takiego posta i dziś przypomniałam sobie o nim, dlatego właśnie tutaj jestem! 
Wiem, że sporo wakacji już minęło, dla mnie tym bardziej, bo jednak pisałam w tym roku maturę, więc wolne mam już od połowy maja, a mamy końcówkę lipca wiec... trochę późno dzielę się z Wami moimi planami na wakacje, ale mam nadzieję, ze przeczytam jeszcze tyle samo, jak nie więcej książek co niedawno!

Najpierw podzielę się z Wami tym, co przeczytałam już od maja do teraz ( 28.07.2018 )

  1. Friendzone 
  2. Urok Grace'ów
  3. Slammed/Pułapka uczuć
  4. Point of retreat
  5. This Girl
  6. Dziesięć tysięcy słońc nad Tobą
  7. Zieleń Szmaragdu
  8. Royal. Królestwo ze szkła
  9. Historia pewnej dziewczyny
  10. Milion światów z Tobą


Wszystkie te książki doczekają się recenzji na moim blogu, ściślej mówiąc, każda ma już swoją recenzję w wersji roboczej, czeka teraz tylko na dodanie ;) 

Teraz czas na plany na resztę moim wakacji, czyli na sierpień i wrzesień! Trzymajcie za mnie kciuki, aby ten ambitny plan mi się udał! Bo już się boje :D
  1. Royal. Kraina z jedwabiu
  2. 5 sekund do iO. Rebeliantka 
  3. The Kissing Booth
  4. Przeznaczeni
  5. It Ends With Us
  6. Never Never
  7. Twoim śladem
  8. Wróć za mną
  9. Dotyk Julii
  10. Dlaczego się poddaliście?
  11. Zanim się pojawiłeś
  12. Dziewczyna z Brooklynu
  13. Zdobyć to, co tak ulotne
  14. Dziwna i taki jeden
  15. Begin Again
  16. Trust again
  17. Fell again



Mogłabym tu dodać jeszcze więcej tytułów, które są w mojej kolekcji, a wciąż czekają na moment, w którym je przeczytam. Dajcie mi znać czy jesteście zainteresowani filmem, który mogłabym nakręcić na YT, w którym pokazałabym Wam swoje książki i powiedziała, ile z nich jeszcze nie zostały przeczytane. ;) 


Jak możecie zobaczyć jest tego sporo. Nie oszukujmy się, znając mnie i tak pewnie nie uda mi się tyle przeczytać, ale jeśli przeczytam chociaż połowę to i tak będę z siebie bardzo dumna! 
Dajcie mi znać w komentarzach, czy wy też macie listę książek na wakacje! Podzielcie się nią w komentarzach, chętnie zobaczę, co czytacie ;) 


Komentarze

Za wygląd bloga dziękuję:

Copyright © Time of book