Time to the truth - Świat widziany przez aparat

Hej! Dziś możecie poznać trochę moją ukochaną przyjaciółkę Julkę, o której trochę słyszeliście już na moim blogu jak i kanale na YT. Jest ona fantastyczną fotografką jak i książkoholiczką. Dlatego jeśli uwielbiacie oglądać zdjęcia oraz czytać posty książkowe i filmowe to serdecznie zapraszam Was na jej blog <3 Świat widziany przez aparat!!!!!



1. Wyobraź sobie... Nie możesz czytać książek, książki nigdy nie pojawiły się w naszym świecie i prawdopodobnie nigdy się nie ukażą, co byś robiła przez cały dzień, całe życie?

Wydaje mi się że na pewno znalazłabym sobie jakieś zajęcie. Prawdę mówiąc  kiedyś nie lubiłam czytać dopiero odkąd zaczęłam oglądać Maję. K moja miłość do książek zaczęła rosnąć. Na pewno dałabym sobie jakoś radę, może bardziej skupiłabym się na śpiewaniu w zespole gdzie jestem wokalistką, a może poszłabym na jakiś kurs tańca i robiła coś w tym kierunku. Możliwe też, że mogłabym całe dnie spędzać w kuchni, jeśli moja mama by mnie do niej dopuściła. 

2. Czy wyobrażasz sobie siebie piszącą książkę? Jeśli tak, jakiego typu tytuły byś tworzyła?

Wydaje mi się, że nie umiałabym napisać książki, pewnie dlatego że jestem dość niecierpliwą osobą, a w mojej głowie jest za dużo pomysłów na raz, które chciałabym przelać na kartkę. 

 3. Jeśli książki mogłyby skakać z mosty, jakim tytułom pomogłabyś podjąć decyzję?

Czytając to pytanie tylko jedna książka przychodzi mi na myśl „Miles” Mileny Jaworskiej. Wydaje mi się, że jest to jedyna książka jaką do tej pory przeczytałam, która mi się tak bardzo nie spodobała. Nawet nie pamiętam do końca o co chodziło w całej  fabule tej lektury i bardzo się z tego cieszę.

4. Jak w twoim wykonaniu wygląda produktywny dzień? Ile czasu potrzebujesz na stworzenie posta/filmu? Jak wygląda proces tworzenia?

Na samym początku muszę mieć jakiś pomysł na post, zdjęcia, lub film. Kiedy już coś wpadnie mi do głowy siadam przed aparatem albo za nim i zaczynam tworzyć swoją historię. Później przychodzi czas na tekst, który nie przychodzi mi aż z taką trudnościom jakby mogło się wydawać, a nawet jeśli nie mam weny albo po prostu brakuje mi odpowiednich słów, wstaję od komputera, podchodzę do okna i spoglądam w otaczającą mnie przyrodę (mieszkam na wisi), więc jest jej tu naprawdę sporo. Kocham robić zdjęcia, które następnie trafiają na mojego bloga, a jeśli chodzi o filmy to owszem nagrywam je i montuję natomiast nigdy nie trafiają one do sieci, a to pewnie przez to, że jestem za bardzo wstydliwym człowiekiem. Czas tworzenia jest naprawdę różny może skończyć się na 2 godzinach, albo trwać nawet 3 dni. 

5. Czy zakładając bloga/kanał brałaś pod uwagę możliwość rozpoczęcie współpracy z wydawnictwem/portalem? 

Owszem myślałam o tym i jeśli dostałabym możliwość współpracy z jakimś wydawnictwem z radością bym się zgodziła. Niestety mój blog jest na samym dnie i na razie wolę nie myśleć o rzeczach niemożliwych. 
 
6. Jakie to uczucie być książkoholikiem? 

Nie wiem czy mogę nazwać się książkoholikem. Kocham czytać książki i naprawdę nie wyobrażam sobie życia bez czytania, ale czytam nieregularnie i w nieogromnych ilościach.


7. Czy gdybyś miała możliwość podjęcia jeszcze raz decyzji, to założyłabyś ponownie bloga/kanał czy skupiła się na czymś innym?

Oczywiście, że założyłabym bloga, bo tak naprawdę można wiele dzięki niemu zyskać i niewiele stracić .

8. Jeśli miałabyś możliwość wylądowania w jakieś książce, co to byłby za tytuł? Dlaczego?

„Porwana Pieśniarka” jest to książka, którą niedawno skończyłam czytać i oczarowała mnie od samego początku aż do samego końca, a bohaterka ani razu mnie nie zirytowała tak jak i żadna inna postać. Chciałabym bardziej zagłębić się w świat troli i poznać Cecile oraz Tristana, którzy są cudowni.

 9. Masz jakiś ulubiony cytat? 


„ A oto mój mały sekret: dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu”. – Mały Książę 


10. Jednym słowem określ czym jest dla ciebie czytanie.

Naprawdę tylko jednym słowem ?? Ale no dobrze spróbuje. Wydaje mi się, że czytanie jest dla mnie ŻYCIEM.

Komentarze

Za wygląd bloga dziękuję:

Copyright © Time of book