#4 Muzyczny kącik

Tak tak... Zdaję sobie sprawę, że tego rodzaju posta też dawno nie było, ale to przez to, iż słuchałam praktycznie tych samych piosenek i nie było czym się chwalić.
Teraz, kiedy minęło kilka miesięcy jestem w stanie powiedzieć, że odkryłam nowe piosenki oraz mam kilka nowości, które słucham dość często.
W wakacje głównie słuchamy muzyki. Jednak muszę przyznać, że ja dość rzadko to robiłam, gdyż dość często rozpraszałam się przy czytaniu książek, a to przeważnie robię w wolnym czasie. Jedyne przy czym byłam w stanie czytać to piosenki uspokajające, wszystko poniżej ;)
Dajcie znać czy czegoś Wy słuchacie i podlinkujcie mi wasze ulubione hity ;)


Coś do idealnego do czytania...





To moja ulubiona piosenka miesiąca. Mogłabym jej słuchać na okrągło. Moi znajomi mają jej już dość, a ja wciąż odtwarzam ją na nowo ;)







W tych piosenkach zakochałam się od pierwszych nut... zdecydowanie trafiły do moich ulubionych.




Coś co z początku mnie odrzuciło a przy drugim spotkaniu oczarowało...




Kilka polskich tytułów...




No i zespół, który nie chce wyjść z mojej głowy od dłuższego czasu... Kilka piosenek, których tekst zapamiętam na długo...





Komentarze

Za wygląd bloga dziękuję:

Copyright © Time of book