Niepopularne opinie o popularnych książkach.

1. Popularna książka lub seria, której ty nie lubisz.
Chyba nikogo by nie zdziwiło gdybym powiedziała, że jest to "Gwiazd naszych wina", a więc chyba nie będę pisać po raz kolejny tego samego tylko, jeśli ktoś jeszcze nie wie, odsyłam was do recenzji tej książki. Recenzja

2. Popularna książka lub seria, która nikomu się nie podoba prócz tobie.
 Może nie jest to tak, że nie podoba się ona nikomu, ale znam wiele osób, które nie przepadają za serią "Wodospady cienia", a ja wręcz przeciwnie. I chociaż nie jest ona idealna to miło się ją czytało i mam nadzieję, że uda mi się niedługo sięgnąć po tą ostatnią część, która od premiery czeka na swoją kolej na mojej  półce, tej serii.






3. Trójkąt miłosny, w którym twoim zdaniem bohater lub bohaterka wybrała złą osobę.
Ahhh, tu mogłabym się rozmarzyć :D Szczerze mówiąc, w praktycznie każdej książce mam tak, że wolę tego przyjaciela, niestety zawsze okazuje się, że to jest jedynie przyjaciel. Przykłady? Proszę bardzo, "Szeptem", "Mechaniczny książę", "Igrzyska śmierci", chyba więcej wymieniać nie muszę. Po prostu nie mam szczęścia do obstawiania par książkowych, bo zawsze bym przegrała. :(


4. Popularny gatunek książki, po który rzadko sięgasz.
Zdecydowanie kryminały lub horrory i może klasyka, chociaż do niej zdarza mi się zajrzeć częściej niż do wcześniej wymienionych. Dlaczego? Sama nie wiem, może jest to spowodowane tym, że zaczęłam fantastyką i właśnie do tego najbardziej mnie ciągnie? Może dlatego, iż czasami takie gatunki są dość ciężkie do przejścia i czytałabym je jeszcze wolniej niż pozycje, które wręcz uwielbiam.
5. Popularny autor, do którego masz mieszane uczucia. 
Z pewnością jest to John Green. Tak wiem, przeczytałam tylko jedną książkę jego autorstwa, ale jest to spowodowane tym, iż "Gwiazd naszych wina" nie zachwyciła mnie tak jak powinna i byłam dość sceptycznie nastawiona co do słów napisanych przez tego autora, ale hmmm może będzie tak, że już niedługo zmienię co do niego zdanie i wbiegnie, jak po schodach, na szczyt mojej listy ulubieńców. ;)
6. Popularny wątek, którego masz już dość.
Nieśmiała dziewczyna, która pod wpływem ludzi, przede wszystkim chłopaka, zmienia się diametralnie. To dość częsty wątek występujący w książkach, ale czy mam go dość? Nie wiem, może trochę. Chociaż jak inaczej zacząć opowieść właśnie o takiej dziewczynie, która, ma swoje problemy i w jakiś niewyobrażalny sposób chce je rozwiązać? Nawet jeśli, każda książka miałaby się tak zaczynać to i tak bym czytała, bo to możliwość oderwania się od rzeczywistości i zapomnienie, oczywiście chwilowe, o swoich błędach i życiu.  
7. Popularna seria, której nie chcesz już dokończyć.
Nie wiem czy nigdy jej nie dokończę, ale jestem przekonana, że nie wydarzy się to w najbliższym czasie, bo moja psychika jest dość zniszczona po dwóch częściach tej serii i jest to jak dla mnie wystarczająca ilość jak na to opowiadanie. Oczywiście moja tutaj o niczym innym jak o "After"  Recenzja.
8.Która adaptacja filmowa lub serial podobała Ci się bardziej niż książka.
Tutaj znowu nie musiałam się długo zastanawiać, bo od razu wpadło mi do głowy "Zostań, jeśli kochasz". Tak jak w przypadku "Gwiazd naszych wina" nie będę się nad tym tutaj rozwodzić, jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam do recenzji do części "#Moimzdaniem". Recenzja. 








 

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy tag. Ja za to typuję pary już od początku i mam w tym takiego nosa, że zawsze kończą razem :)
    Pozdrawiam
    Natalia Łucja z withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chetnie zabrałabym Ci serie Wodospady cienia. Czytałam bardzo mi się podobała, ale nie mam jej na półce :(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pamiętajcie, że każdy komentarz i obserwacja to motywacja do tworzenia nowych recenzji. :)

Za wygląd bloga dziękuję:

Copyright © Time of book