Plany na wakacje!

W te wakacje wiem, że sporo nie przeczytam. Mam w planach pójść do pracy, a to skraca mój czas na czytanie książek, troszkę nad tym ubolewam, no ale cóż książki jednak coś kosztują, więc czasem trzeba przejść z przyjemności do obowiązków.  Raczej nie przeczytam więcej tytułów niż w poprzednie lato, ale zawsze można mieć marzenia, prawda?


Nie chcę tworzyć nie wiadomo jak długą listę pozycji do zapoznania, gdyż zdaje sobie sprawę, że nie będę w stanie tego na niej odhaczyć pod koniec tego okresu. Dlatego wypiszę tutaj tylko 10 książek jakie chciałabym przeczytać, nie licząc oczywiście tych, które dostałabym od Wydawnictw do recenzji. A więc trzymajcie za mnie kciuki, bo to może być ciężkie lato.
Już dwie udało mi się przeczytać, więc odsyłam do ich recenzji na blogu, mam nadzieję, że również Wam się spodobają. 

4. Zły romeo
5. Chłopak z sąsiedztwa
6. Never, never
7. Promyczek
8. Wyśnione miejsca
9. Dwór cierni i róż
10. Chłopak na zastępstwo

Jeśli uda mi się przeczytać te tytuły to zacznę czytać coś innego. Chcę zapoznać się z ich historiami, gdyż słyszałam o nich wiele dobrego, wszystkie posiadam już w swojej biblioteczce, więc nie przewiduję żadnych przeciwności losu, dlaczego miałabym ich nie przeczytać. Aktualnie jestem w trakcie czytania pozycji numer 3 i mam nadzieję, że skończę ją przynajmniej do czwartku, kiedy to piszę jest poniedziałek.
Dajcie znać co z tych książek już zapadło Wam w sercu, a co wręcz przeciwnie lub czy planujecie sięgnąć po którąś pozycję oraz podzielcie się swoimi planami na wakacje.
Życzę Wam, aby były one naprawdę zaczytane i pełne niesamowitych wspomnień, które zostaną z Wami na długo ;) A mi życzcie powodzenia ;)
PS: Zdradzę Wam jeszcze, że mam w planach nagrać filmik z Book Haul'em, gdyż zebrało mi się około 40 książek, które znalazły się u mnie od poprzedniego takiego posta ;)


Komentarze

Za wygląd bloga dziękuję:

Copyright © Time of book