Plany na wakacje 2020!


Hej, dziś przychodzę do Was z planami czytelniczymi na ten rok. Jak co roku zapowiadam sobie, że na pewno uda mi się je spełnić, ale jak zawsze większości z listy nie udaje się przeczytać... Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej, chociaż nie wiem, czy będę w stanie sprostać swoim oczekiwaniom ;) 
Przez panującą sytuację i zdalne nauczanie, przez które miałam zdecydowanie więcej do nauki i do zrobienia niż podczas normalnego studiowania książki poszły troszkę w niepamięć przez co zaniedbałam swoje zainteresowania. Na mojej komodzie powstała duża górka książek, które już dawno powinnam przeczytać i zrecenzować, lecz przez natłok obowiązków nie udało mi się tego zrobić... Ale już od kilku dni mam więcej czasu wolnego dzięki czemu mogę poświęcić się temu co uwielbiam robić, dlatego niebawem zasypie Was dużą ilością - mam nadzieję - świetnych książek, idealnych na gorące lato. 
Muszę korzystać z wakacji póki mogę, gdyż już niebawem będę zaczynała praktyki wakacyjne, a nie wiem jak będę wtedy funkcjonować, dlatego lepiej od razu zabrać się za nadrabianie zaległości czytelniczych!

3. Royal. Zbuntowana księżniczka
4. Jednak mnie kochaj
5. Tylko bądź przy mnie
6. Schizis
7. Na odległość
8. Someone new
9. To nie jest do diabła love story. Tom I
10. Wszystko albo nic
11. Dream again
12. Moje serce należy do Ciebie
13. Save us
14. Z widokiem na miłość

Nie ma tego jakoś dużo, dlatego liczę na to, że w tym roku dam radę sprostać własnym oczekiwaniom. Dajcie znać jakie są Wasze plany na te wakacje i czy czytaliście lub macie zamiar przeczytać coś, co ja. ;) Życzę wszystkim udanych wakacji <3 

Komentarze

Za wygląd bloga dziękuję:

Copyright © Time of book