To czy To BOOK TAG






Za nominację do wykonania tego tagu dziękuję Angie z kanału Jeszcze jeden rozdział.
Nie przedłużając przejdźmy do odpowiedzi ;)


1. Wolałabyś zawodowo pisać książki czy je wydawać?
Muszę przyznać, że ja nigdy tak naprawdę nie chciałam pisać książek, co innego to pisanie recenzji i np.: opowiadań ff. Ale pisanie zawodowo zobowiązuje bardziej niż to co teraz robię, dlatego zdecydowanie wolałabym wydawać książki, spełniać marzenia ludzi, którzy po prostu mają smykałkę do tworzenia i robią - a przynajmniej chcą - to co potrafią.

2. Wolałabyś zapomnieć treści wszystkich książek, które przeczytałaś czy żeby twoja biblioteczka uległa zniszczeniu?
Łoooo, muszę przyznać, że to dość drastyczne pytanie, no bo tak zapomnieć wszystko co czytałam? Halooo przede mną niedługo matura muszę mieć jakieś argumenty na rozprawkę!!! Ale moja biblioteczka? Co ja bym trzymała na tych wszystkich półkach? Okej... chyba podjęłam decyzje... Ja... Wolałabym... zapomnieć treści wszystkich książek, które przeczytałam, ponieważ większość z nich jest u mnie w biblioteczce i mogłabym przeczytać je jeszcze raz przypominając sobie fabułę, a jednak gdyby moja biblioteczka uległa zniszczeniu to moje serce - jak i mój portfel - na pewno ucierpiały by na tym jeszcze bardziej.

3.  Wolałabyś zaprzyjaźnić się z pozytywnym bohaterem, czy żeby na zawsze zniknęła zła postać?
To chyba dość proste pytanie. Myślę, że wolałabym przyjaźń, gdyż gdybym usunęła złą postać książka mogłaby nie być taka sama jak przed wycięciem negatywnego bohatera. Przez to mogłaby stać się gorsza i mogłaby stracić wielu czytelników. 
4.  Wolałabyś wydać własną książkę czy kolekcję zakładek?
 Jeśli miałam coś wydać, to jednak wolałabym, aby była to książka, gdyż każdy zainteresowany mógłby wyrazić o niej swoją opinię. A może stworzyłabym coś tak niesamowitego jak Colleen Hoover? Ahhhh.... te marzenia.
5. Wolałabyś zgubić własną książkę czy z biblioteki?
A nie ma opcji żeby nie zgubić ani tej ani tej? :c Jednakże wolałabym zgubić książkę z biblioteki, gdyż mniej by mnie to bolało. Gdybym zgubiła własną książkę pewnie nie kupiłabym jej po raz kolejny, a do tego ten ból, że zgubiłam jedno z moich skarbów. 
6. Wolałabyś stracić wszystkie zdjęcia książek jakie zrobiłaś czy wszystkie recenzje, które napisałaś?
 Mimo tego, iż robienie zdjęć książek wymagają ode mnie sporego wysiłku i pomysłów na używanie różnych przedmiotów, dostosowywania światła, to jednak wolałabym stracić właśnie zdjęcia książek, niż recenzje nad którymi, siedzę bardzo długo. Wymagają one jednak więcej takiej pracy umysłowej i skoncentrowania się na pisaniu, aby dobrać odpowiednie słowa. 
7. Wolałabyś ożywić ulubionego bohatera czy dać nieskończoną wenę i nieśmiertelność ulubionemu autorowi?
Ja chyba nie mam jednego ulubionego bohatera, dlatego miałabym problem z podjęciem decyzji, kogo chciałabym ożywić, dlatego wolałabym dać nieskończoną wenę i nieśmiertelność ulubionemu autorowi, gdyż mogłabym zawsze czytać książki Colleen Hoover i na pewno nigdy nie miałabym dość jej twórczości. 

8. Wolałabyś żeby ktoś opisał całe twoje życie czy żeby powstał film na jego podstawie?
Moje życie nie jest jakieś bardzo ciekawe, dlatego uważam, że książka mogłaby zanudzić wszystkich czytelników, dlatego zdecydowanie wolałabym, aby nagrano na jego podstawie film. Mam tylko nadzieję, że zagrałaby mnie jakaś ładna aktorka, która wie co robi. 

9. Wolałabyś być bohaterem książki obyczajowej czy fantastycznej?
Zdecydowanie wolałabym być bohaterem książki obyczajowej, gdyż jest ona bardziej realistyczna, a takie książki lubię najbardziej. 

10. Wolałabyś mieć jeden magiczny przedmiot czy spędzić jeden dzień w swojej ulubionej książce?
Zdecydowałabym jeden magiczny przedmiot, gdyż za sprawą jego mogłabym wyczarować sobie więcej niż jeden dzień w ulubionej książce i wiele wiele innych rzeczy, bo nie odebrano by mi go po jednym dniu  

11. Wolałabyś żeby twoja książka odniosła wielki sukces czy żeby twój blog odniósł wielki sukces?
Ze względu na to, że ja nie planuję wydawać książki to wolałabym, aby mój blog odniósł wielki sukces, gdyż wiedziałabym, że nie robię czegoś na marne i ktoś dzięki mnie podejmuje decyzję czy chce coś przeczytać czy też nie.

Dajcie znać jak wy byście odpowiedzieli. I mam jeszcze pytanie chcielibyście zobaczyć booktour mojej biblioteczki? Piszcie w komentarzach ;)
A tymczasem...

Nominuję:




Komentarze

Za wygląd bloga dziękuję:

Copyright © Time of book