Wodospady Cienia Book Tag


Cykl Wodospady cienia ~ C.C.Hunter
1. "Urodzona o północy"
2. "Przebudzona o świcie"
3. "Zabrana o zmierzchu"
4. "Szepty o wschodzie księżyca"
5. "Wybrana o zmroku"

Zapraszam do wspólnej zabawy przy moim autorskim tagu.
Siedząc wygodnie na łóżku z książką w ręku nagle wpadłam na pomysł, że fajnie by było wymyślić coś co należałoby do mnie. Oczywiście cieszyłabym się gdyby ktoś później zrobił ten tag u siebie na blogu czy też na kanale i podlinkował mi go na facebooku. A więc zapraszam was wszystkich do brania udziału ;) Strona na Facebooku

1. Wodospady cienia - Książka, w której może wydarzyć się dosłownie wszystko.

"Niebezpieczne kłamstwa" wydaje mi się, że ta książka jest tak pokręcona, że może zaraz dosłownie wydarzyć się wszystko. Temat jest oryginalny, ale naprawdę czy to wszystko nie jest lekką przesadą? Mam wrażenie jakby zaraz miały wyskoczyć tutaj jakieś wilkołaki albo wampiry i to wcale nie byłoby dziwne, bo po prostu tak miało być. Oczekujcie recenzji, niedługo powinna się pojawić.

2. Kylie - Książka, którą jednocześnie kochałeś i nienawidziłeś.

Taką książką jest ogólnie mówiąc seria "Wybrani", bo pokochałam ją od pierwszych stron opisujących życie Allie, ale patrząc na strasznie długie, miejscami niepotrzebne opisy to powoli zaczynałam odczuwać niesmak do tej książki. Ale mimo tego ogromnego - jak dla mnie - minusu książki z tego cyklu zajmują miejsce w moich ulubionych.

3. Lucas - Książka, którą pokochałeś ze względu na okładkę, ale później jeszcze bardziej przez fabułę

Kiedy robiłam duże zamówienie na taniej książce zobaczyłam tę książkę zupełnie przez przypadek. Przyciągnęła mnie przez okładkę, która moim zdaniem jest tak genialna, że powinna być przykładem do tworzenia kolejnych - podobnych - stron wizualnych. Czytając opis nie byłam do końca przekonana czy spodoba mi się tego rodzaju literatura, ale tak było. Zakochałam się w niej, nadal jestem lecząc się z kaca książkowego, który nie pozwala mi w pełni poświęcić się aktualnie czytanej przeze mnie historii. Wybrałam książkę po okładce, a następnie pokochałam ją za to co miała w środku - "Na krawędzi nigdy".


4. Derek - Bohater tak uroczy, że aż chciałabyś zatrzymać go jedynie dla siebie.

Było ich wielu w moim życiu, praktycznie w każdej książce potrafiłam znaleźć sobie kogoś dla siebie, kogoś z kim mogłabym spędzić wiele godzin, na rozmowach czy po prostu na spacerowaniu. Ale zdecydowałam się na Andrew z "Na krawędzi nigdy", bo to on ostatnio skradł moje serce i nikomu innemu nie chce go oddać, w sumie ja też na razie nie chcę zmieniać obiektu westchnień.

5. Trey - Bohater, który nigdy łatwo się nie poddawał.

Jest to bohater z "Hopeless" albo z "Losing Hope" i mowa tutaj o Holderze, chłopaku, który oczarował mnie swoją wytrwałością co do uczuć względem dziewczyny z dawnych lat. Jego miłość i wierność jest niespotykana w aktualnym świecie, aczkolwiek nie wątpię w to, iż mogą istnieć osoby podobne do niego, ale to chyba już wymierający gatunek. 

6. Miranda - Książka, która miała dobre opinie i twoja też była podobna. 

W sumie jest wiele książek, które wybrałam ze względu na dobre opinie. Jedną z nich jest np.: "I wciąż ją kocham", którą wręcz uwielbiam i w której jestem zabójczo zakochana.

7. Della - Książka, po którą niechętnie sięgnąłeś, bo wątpiłeś, że Ci się spodoba.

"Rywalki" Kiery Cass, sądziłam, że jest to opowieść tak wyimaginowana, że nawet po jej przeczytaniu nie uwierzyłabym nigdy, iż mogłaby to być rzeczywistość. Bo książę, zamek i eliminacje to coś niespotykanego i zarezerwowanego dla bajek. Autorka jednak przełamała ten stereotyp w mojej głowie i jestem jej za to wdzięczna.

8. Holiday - Książka, do której masz sentyment.

Jest to książka, od której rozpoczęła się moja przygoda z czytaniem, gdyby nie ta książka to prawdopodobnie nigdy nie czytałabym nałogowo i nie wiem jak wtedy wyglądałoby moje życie. Może miałabym więcej przyjaciół i wychodziła z nimi w różne miejsca, ale wolę siedzieć w domu i czytać książki, bo "Czytelnik może żyć życiem tysiąca ludzi, zanim umrze.(…) Człowiek, który nie czyta, ma tylko jedno życie. " ~ George R.R. Martin
Mowa tutaj o książce "Kocham Cię prawie, aż po śmierć", która opowiada o Anastazji, dziewczynie  pół czarownicy i pół wampirzycy,  wojnie dwóch rodów, które wcześniej połączone przez rodziców bohaterki, teraz ponownie skłócone oraz o miłości od której może zależeć dalsze życie Any.

9. Burnett - Książka, która po przeczytaniu okazała się być dla ciebie dużym zaskoczeniem. 

Negatywnym: Osoby, które są już ze mną jakiś czas, pewnie domyślają się co zaraz napiszę. Tak, nie myliliście się jest to książka "Gwiazd naszych wina", która ma wiele pozytywnych opinii, a ja czasem czuję się jakbym była tylko jedną jedyną osobą, której ta historia nie urzekła. Jednakże pod postem bodajże "Happysad Book Tag" ukazała się osóbka, która ma podobne zdanie do mnie i bardzo serdecznie ją pozdrawiam <3
Pozytywnie: Cieszę się jednak, że istnieją jeszcze takie książki, które potrafią zaskoczyć mnie swoją oryginalnością, pomysłem czy samym wykonaniem. Taką okazała się być opowieść o Avy "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender", które z początku nie bardzo przydały mi do gustu, a później jakimś zupełnie dziwnym trafem trafiły na listę moich ulubionych książek.



 Nominuję:

http://czytanie-moim-tlenem.blogspot.com/

http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

 http://ksiazkowoholizm.blogspot.com/

http://wielopasja.blogspot.com/

CRh+ czyli Czytanie we Krwi 

Komentarze

Za wygląd bloga dziękuję:

Copyright © Time of book