Time to the truth - Kinga i recenzje

Dziś mam dla Was, można powiedzieć, że młodziaka w blogosferze. Pomóżmy Kindze wtopić się w ten magiczny stan i odwiedźmy jej bloga ----> Kinga i recenzje


 
1. Wyobraź sobie... Nie możesz czytać książek, książki nigdy nie pojawiły się w naszym świecie i prawdopodobnie nigdy się nie ukażą, co byś robiła przez cały dzień, całe życie?

Trudno to sobie wyobrazić, bądź co bądź książki towarzyszą nam od zawsze i przez całe życie w różnych postaciach. Jeśli natomiast chodzi o ich brak to życie musiało by być strasznie nudne, i pewnie spędzałabym dużo czasu na oglądaniu filmów/seriali. W przerwach od czytania to własnie robię. Możliwe też, że częściej wychodziłabym z domu, ale to wielka niewiadoma.
2. Czy wyobrażasz sobie siebie piszącą książkę? Jeśli tak, jakiego typu tytuły byś tworzyła?

Jeśli mam być szczera to nie do końca. Mam problemy z ortografią i tendencje do szybkiego rezygnowania, poddawania się więc...

3. Jeśli książki mogłyby skakać z mosty, jakim tytułom pomogłabyś podjąć decyzję? 

Oj nie, lepiej żeby tego nie robiły. Lepiej nie marnować książek i nie zaśmiecać środowiska. A tak serio to książki są różne i jeśli mi się osobiście nie podoba konkretna pozycja ktoś może mieć na odwrót , wiec nie można od razu skazywać jej na straty i śmierć... A jeśli mam już mówić za jaką książką nie przepadam ( lecz nie pomagam skoczyć) to np. "Real" Katy Evans. Osobiście nie mam nic do erotyków, jednak jeśli w książce praktycznie w każdym zdaniu pojawia się słowo seks bądź innego typu podteksty i nie ma prawie mowy o czym innym to dla mnie lekka przesada...

4. Jak w twoim wykonaniu wygląda produktywny dzień? Ile czasu potrzebujesz na stworzenie posta/filmu? Jak wygląda proces tworzenia?

Produktywny dzień to przeczytanie całej książki. Często mi się to zdarza, jak już mnie coś pochłonie to potrafię siedzieć do samego końca. Co spotyka się z częstymi komentarzami, że po co kupować książkę na jeden dzień zamiast wypożyczyć z biblioteki. Ale zwykli ludzie nigdy nie zrozumieją... :D
Jeśli chodzi o pisanie postów nie mam określonego czasu. Jak widać na moim blogu często są przestoje. Do mnie musi to przyjść samo. Musze mieć dobry dzień i musi mnie najść chęć napisania i podzielenia się czymś. Częściej już opowiadam komuś o książkach niż pisze recenzje szczerze powiedziawszy. 

5. Czy zakładając bloga/kanał brałaś pod uwagę możliwość rozpoczęcie współpracy z wydawnictwem/portalem?

Chciałabym i myślałam o tym, ale do tego to myślę mi jeszcze daleko jeśli wogóle kiedykolwiek. 

6. Jakie to uczucie być książkoholikiem?

Uczucie świetne. Moment czytania i zagłębienia sie w inny świat w różne sytuacje życiowe pozwala zająć czymś głowę i odciąć sie od tej naszej monotonności. 

7. Czy gdybyś miała/miał możliwość podjęcia jeszcze raz decyzji, to założyłabyś ponownie bloga/kanał czy skupiła się na czymś innym?

Ciężko powiedzieć. Pierwszy zapał i pierwsze momenty były najlepsze, potem trochę straciłam wiarę, stwierdziłam, że tyle jest tych blogów i czy jest sens. Jednak zawsze warto próbować i nie żałuję i jak na razie zostawiam go tak jak jest, może najdzie mnie kiedyś na jakieś zmiany, kto wie...  

8. Jeśli miałabyś możliwość wylądowania w jakieś książce, co to byłby za tytuł? Dlaczego?

Trochę polecimy w fantazje i w niemożliwe, ale chciałabym wylądować w "Klątwie Tygrysa". Jest to jedna z moim ulubionych serii, lubię również dzikie zwierzęta, podoba mi się myśl, że mogłabym mieć z nimi bliższy kontakt a jeszcze jakby mi się w przystojniaka zamienił to w ogóle bajka. Może kiedyś w prawdziwym życiu uda mi się mieć kontakt z tego typu zwierzętami (dużymi kotami), ale książka to jednak książka.

9. Masz jakiś ulubiony cytat?

Na pewno wiele, ale nie mam w zwyczaju zapisywaniu sobie ich więc dam jako przykład właśnie z "Klątwy Tygrysa" :

"Klucz do szczęścia to starać się wykorzystać to, co przyniesie los, i być za to wdzięcznym."

10. Jednym słowem określ czym jest dla ciebie czytanie.

Tak jak wyżej. Zapomnienie/zatracenie. A więcej odskocznia, poprawa humoru i po prostu poznawanie świata i różnych sytuacji.

Komentarze

Za wygląd bloga dziękuję:

Copyright © Time of book